02 augusti 2009

RYGGONT, HUVUDVÄRK, YRSEL..

Alla symptomer för bakfylla och nu har jag fått nog.
Jag fattar inte hur jävla störd jag blev på att röka vattenpipa igår
jag brukar aldrig bli det men nu blev jag det, och det kändes inte bra på slutet..
Jag fick en "bad kick" och blev typ deprimerad..
Dels kanske för att det har varit en en ganska berg-o-dal banevecka., och mycket ilska
inombords var tvungen att flöda upp.

Kvällen började nice, var hemma hos Victoria och sjöng och hade kul. Hade röstträning med henne, sedan blev det 2 olika klubbar, och alla var så pass fulla med folk att väggarna svettades, och det var fett äckligt.
Sen blev det paschadeli för vattenpipa och mat. och det var väl mest där jag fick flip.
Bara för vi inte är araber och ser ut som gangster, har vi då ingen rätt att sitta där och njuta av vattenpipan som vi betalat för som vanliga kunder. Folk var tvungen att glo, och en "äldre" GANSKA tjock arab störde sig tydligen på att VI satt där och han och hans "lättklädda" sugarbabies fick stå och glo. Han snackade dessutom skit om oss framför oss på arabiska med ägaren, stod och peka som om han var diskret.. NOT! Då önskar man att vi hade med oss AREZO, MOJGAN OCH LYDIA för att de hade verkligen inte tillåtit sånt beteende!!!

Hursomhelt, nu är det Söndag, vädret är perfekt, ska träffa några kompisar och sitta nånstans och bara chilla så länge man kan nu i solen.. för att snart är det vinter, och jag TÄNKER INTE va kvar här i vinter.


NATTENS BILDER






































































2 kommentarer:

Moj sa...

E d sant, haha u know us vi skulle verkligen ine tillåtit d beetendet ! mohaha
fan aa synd att vi inte kom men vi va för trötta :(

Chris Justice sa...

Ni är ju ett gäng bangers