03 augusti 2009

OTROLIGT SKÖN DAG!!!

Dagen började väldigt NICE idag! Vaknade till solstrålarna, och idag hade jag fått inbjudan till en
casting för reklam jobb, så vi får se ifall jag får den!

Efter castingen som gick rätt bra och snabbt, så drog jag vidare för att gå runt och shoppa lite, det var faktiskt riktigt länge sen jag shoppade ordentligt, typ en vecka sen...

Jag köpte b.la ett par SKITSNYGGA DIESEL regnstövlar! hahaha jag tänkte att snart är det ju höst så varför inte passa på! Speciellt när priset var pressat till 300kr
Dessutom köpte jag ett par Björn Borg hemmatofflor som var riiiiktigt sköna, lagom till höstens kyla och obehag!!! Och de kostade bara 100kr

Köpte en hel del grejer till hemmet eftersom jag hittade en skitnice butik med bara design prylar, och där shoppade jag loss ordentligt. Går förmodligen tillbaka dit för att shoppa lite mer.

Så nu är jag lite trött, städade precis vilket är rutin för mig VARJE gång jag köper nåt så har jag tvångstankar med att jag vill att det ska vara jävligt fint och städat hemma.

Nu ska jag iväg och käka med vänner har trots allt inte ätit NÅNTING ALLS idag. Hoppas verkligen det blir gott!

Sköna BjörnBorg Tofflorna! Och de Supersköna regnboots för hösten!

Inga kommentarer: