27 augusti 2009

1 DAY LEFT COUNTDOWN

Snart gäller det och det känns riktigt mycket just nu inombords! Vi hoppas definitivt på att allting kommer bli skitbra!!! Men självklart är misstag en del av shower!! hahaha

Just nu ser jag fram emot det hela och jag kommer att verkligen ge mitt allt!

Idag hade jag rep som vanligt med Alla som ska va med i showen, och allting sitter riktigt bra nu!
Om ni undrar hur det känns egentligen så kan man säga att jag känner mig ganska HJÄRNDÖD just nu. Imorgon ska jag verkligen försöka att bara ta det lugnt hela dagen!
Lugnet Före Stormen!

SÅ FÖR ALLA ER SOM HAR KÖPT EN BILJETT SÅ KOMMER VI DEFINITIVT HA JÄVLIGT KUL!!!!!!!

För er som inte har köpt biljett eller inte alls deltar kommer definitivt missa något! HAHAHA!!!

LOT'S OF LOVIN' CHRIS

1 kommentar:

Roya sa...

Hej!

Vi har köpt 4 biljetter men en av oss kunde inte komma. Finns det åldersgräns på den här event?
Förlåt om jag ställer en dum fråga här :)