05 augusti 2009

NERVE'S OF STEEL




























Under hela dagen så har jag bara chillat, fikat, shoppat, varit med vänner..
Känns verkligen just nu som lugnet före stormen. Imorgon har jag rep med kören igen inför konserten, och jag känner verkligen av spänningen! Det känns nervpirrande att återigen bygga upp en hel konsert från grunden, och att stå på scenen för att sedan ge allt vad man har.
Jag tror verkligen att folk anar hur mycket jobb som ligger konserter. Hur mycket tid och arbete det krävs för att kunna visa upp något som varar i timmar.

Därför känns det extra nervöst med tanke på att allting måste vara perfekt in i det sista. Perfektionist som jag är så finns det inget som heter fel i min bok. Därför kräver jag mycket från de som jobbar med mig och runtomkring mig. Man finner en helt annan sorts respekt när jag ser artister uppträda live på en stor konsert, eftersom jag själv upplever nu hur det verkligen känns att ordna upp en hel konsert helt själv. Jag är oerhört tacksam över de som jobbar med mig eftersom de verkligen ger 100% av sig själva, och såna medarbetare uppskattar jag VERKLIGEN utav hela mitt hjärta.

Nu är det mycket TRÄNING, YOGA, DANS, SÅNG som gäller och jag ser fram emot det hela faktiskt!

Innan den STORA KONSERT DAGEN så får ni nöja er med bilder från förra konserten!
Och det enda jag kan säga är att den nya konserten kommer definitivt vara en av de GRYMMASTE OCH HETASTE hittills!!!

Inga kommentarer: