15 augusti 2009

O herrejesus



Hur ska jag någonsin få tillbaka min "New-York Body" nu när jag dricker som en Jävla alkolist från PLATTAN!!!!
And for you're information så är det JAG på bilderna.

KlOCKAN är för närvarande 10:00 prick och jag har inte sovit nånting alls idag.. kl 12:45 ska jag träffa mina dansare för att träna stenhårt inför konserten nu om 2 veckor, jag är helt BAKFULL och har lust att snart SPY UPP allting som är i mig inklusive min Alkoliserade LEVER.

Det som är det ironiska är att just innan jag skulle dra ut igår så sa jag till mig själv att jag INTE skulle dricka så mycket, och att jag INTE skulle trötta ut mig för mycket. Men känner man mig rätt så blir det sällan "Lugnt" när jag är ute och röjer.

Därför har jag bara mig själv att skylla och därför ska jag straffa mig själv igenom att dricka 10 Redbull tills hjärtat pumpar sönder bringan på mej. Men jag har lite tur eftersom mina dansare är så jävla SNYGGA OCH HETA så de kommer säkerligen hålla igång mig.
Men jag kommer inte att lova att jag överlever denna dag.

OVER AND FUCKING OUT.

Inga kommentarer: