20 juli 2009

SÅ MYCKET HAR HÄNT...



Och det har medfört till att jag inte har bloggat på typ 3 månader.. hehe..
Men jag ska bättra mig!
Men en sak ska ni veta, jag har varit jävligt produktiv dessa månader..

Jag har jobbat jävligt mycket med att ordna upp konserten som kommer lördagen den 29:e Aug.
Då blir det riktigt stor fest med Live musik, grymma framträdanden, sköna dansshower, och så klart en MASSA festande!!!
MER INFO OM DEN KOMMER SNART!

Jag hoppas att ni har haft det riktigt trevligt denna sommar, den är ju iofs inte slut än, men desto mer bör ni verkligen se till att det blir ordentligt rolig de sista månaderna..

Jag kommer att börja lägga in massa bilder, och videon så att min blogg blir bättre och roligare för dig att läsa!

Vill skicka en speciell hälsning till MOJGAN!! trodde inte att nån läste min blogg men tydligen så gjorde du det, därför tänkte jag börja igen!! Stor KRAAAM på dig..
Hoppas det fixade sig med din "blåtira" hehe..

Och så vill jag passa på att välkommna kära GIA hem också.. hon har kommit hem från Italien för att förgylla våra dagar med hennes närvaro och med hennes utstrålning! Love ya!
Synd för det där med mobilen älskling.. se det från den ljusa sidan, en annan fattiglapp kanske hittade och mobilen och fick bra pengar för den?! hehehe

Nu så ska jag fixa och trixa lite till innan det blir säng dags!!!
ARRIVEDERCI Hun's!!

2 kommentarer:

Gia sa...

AMOREEE du e BÄSTTTT..!!! LOVE YOUR FINE ASS

Moj sa...

Asså Chris haha du e bäst din tönt hahaha du skriver blåtira oxå hahaha ja dööör hahahahahahahah