23 juli 2009

YESTERDAY'S CRAZY HAPPENING'S


LIVIN' LA VIDA ORRE
GIALICIOUS WHO "DOESNT" DRINK
MOJGANA A LÁ PRYD
AREZO "PARTYING LIKE AN ORRE" AT SPY BAR
DRUNK, SWEATY BUT STILL FABULOUS
AREZO BATONG BAKAL
STAYIN' ALIVE (SPECIALLY IN THIS CLUB)
STRIKE A POSE BITCH
SÅDÄR SER DET UT NÄR MAN "LÅTSAS GARVA"
SMOOTH CRIMINALS
MOJGANA OCH GIALICIOUS
CATTY GAL'S
LAYER CAKE INTRO
JAG OCH FELICIA DANCIN'

JAG OCH FELICIA A ´LA HOTTIE (MY SAMBADANCER)
GIALICIOUS POSING AT BERNS
EFTER NÅGRA DRINKAR SÅ FÖRVANDLADES AREZO TILL EN KAKADUA

PRE-PARTY AT MY PLACE, PRETTY NORMAL AT THIS STATE..

Ok! Nu ska jag försöka komma åtminstone 1 procent av vad som verkligen hände igår..

Det hela började med att vi förfestade hos mig, alla såg snygga ut, och alla var glad och lagom berusade, hehe

Sedan tog vi en Cab till Berns för att festa vidare, taxichauffören luktade så jävla äcklig, dessutom satt jag längst fram, så jag höll på spy upp allting som jag drack..

Väl inne på Berns träffar vi på några av mina vänner b.la Felicia som är den skönaste samba dansaren och jag nån dansat med! Vi dansar typ skiten av oss där..

Sedan får Gia mess från mojgan att hon och arezo hade dragit till ett annat ställe som heter "Layer Cake" utan att säga till oss!!!
Men det stoppade inte mig och gia och sanna från att festa järnet!
sen får Gia mess igen att vi skulle komma dit, och vi övervägde saken, och drog dit iallafall, och FAKTISKT så var det nice miljö där, alla dansade, och det var GRYM musik!
så jag och Gia blev glada trots att vi var fett SURA på Mojgan och Arezo för att bara ha stuckit.
Sedan vid kl 3 så stängde stället, och vi var beredda för att dra hem, men fick ryck och sa att vi kunde kolla in vad som händer på SPY BAR! Det är dååå ALLTING HÄNDER!!

Efter att Arezo hade ORRAT in oss på Spyan före alla, så gick vidare in gratis och v.i.p förstås.
Inne på Spy bar så har dom helt klart blivit allt sämre än vad det brukade va, men med oss därinne så blev det helt klart galnare!!!

Jag slog vad med Arezo ifall hon vågade orra fram en dricka från nån främling, och orrig som hon är så drog hon direkt snabbt som blixten.. EFTER 30 MINUTER så hittar vi henne med en SKITFUUUUUUUL GUBBE HAHAHAHHAHAHAHA Som bjöd henne på en enda dricka.. HAHAHAHAHAHHAA!!!

IALLAFALL Så satte vi oss vid sofforna för att typ SOVA men så kommer en en kille upp till Arezo och börjar snacka med henne, och han bjöd alla oss på dricka schysst nog, och vi gick och tog ett bord och HELT plötsligt så började champagnen flöda in som vatten, Hans kompisar började köpa massa drinkar utöver champagnen, och TEQUILA SHOTS!!
jag vet inte for sure ifall de verkligen trodde att de skulle ha CHANS på mina tjejkompisar men ORRIGA SOM VI ALLA ÄR, Jag Gia MOJGAN och AREZO så trivdes vi förstås där som fisken i vattnet, eller snarare fisken i alkoholen!!! Helevetes massa dansande och skrattande pga av typ ingenting så beslutade vi oss för att dra hemåååt.. och stackars killarna trodde att det skulle bli EFTERFEST MEN TJI FICK DOM.. HAHAHA

FÖR ATT SUMMERA DET HELA SÅ VAR DET ONSDAG, VI VAR PÅ TRE OLIKA FESTER, VI HADE SKITKUL, VI VAR SUPERORRIGA, AREZO FICK 20 KILLAR, GIA FICK EN SPANJOR SOM FÖRST FLÖRTADE MED AREZO, HÄNDELSERNA MED MOJGAN ÄR CONFIDENTIAL, JAG DANSADE TILL MINA BEN PRAKTISKT TAGET INTE ORKADE HÅLLA MIN MIN KROPP LÄNGRE!!! MEN VIKTIGAST AV ALLT VAR ATT VI HADE SÅ PASS KUL OCH VAR SÅ PASS FULLA ATT VI KNAPPT KUNDE GÅ HEM LÄNGRE.. DÅ VET MAN ATT MAN HAR HAFT KUL!!!!



2 kommentarer:

moj sa...

asså hahahahhaha fy fan asså d va kul d va!! Chris d va endå värt o sticka från Berns visst?! hahaha

mohahaha hade as kul med er alla :)

Gia sa...

orre?? ma perche vi uppförde ju som highclass bitches ju, At leat we tried haha ;)
askul på slutet haha kom du hem bra hjärtat??