30 juli 2009

D I S A P P O I N T E D

Idag måste ha varit sommarens hittills tråkigaste dag.
Sep vann dessvärre inte tävlingen som jag flaggade om här nedan, och det tråkiga är att vi fick enorma problem med att rösta. Det blev väldigt mycket tjafs angående om det.
Nu så får vi se hur det blir imorgon när de ansvariga för hemsidan OPENINGACT.SE hör av sig om vad som egentligen hände angående om röstningsfelet.

Vi var en hel grupp som var beredda att kriga för Sep men högre makter styrde och vi fick inte ens chansen att rösta eftersom hemsidan blockade våra abonnemang från att rösta.
Det är helt sjukt hur allting verkligen vände sig på slutet, Sep ledde hela tiden dessa veckor ända in på slutet, och helt plötsligt så var det omöjligt att rösta vilket ledde till att vi inte hann rösta tillräckligt mycket inom rätt tid. Det har inget med att vara dåliga förlorare utan det är nog mest själva vetskapen av att aldrig ens ha fått chansen att tävla rättvisst och få rösta på ett rättviss sätt som är irreterande.

Jag är väldigt upprörd faktiskt, dels för min vän Sep's skull och dels för att vi såg fram emot framträdandet.

Jag hoppas det här problemet fixar sig snarast och att förklaring om vad som egentligen hände kommer fram.

Här nedan kan du läsa text från Sep's Blogg angående om händelsen.

Från SEP:
Vinnaren på Lady Gaga tävlingen blir Paula Lobos. Grattis till henne.
3 abonnemanger som mina vänner röstade från spärrades av någon konstig anledning. Dom ringer upp arrangörerna och dom säger att det måste vara operatörerna som spärrat. Då ringer mina vänner upp till 3 och dom hittar ingen spärr någonstans. Hmm.. varför?? Det var dom som röstade mest på mig... Varför ska man vara med i en tävling där vinnaren utsetts innan tävlingens slut?? Vi ringde openingact.se arrangören och dom skyller på god-knows-what. Va fan håller dom på med? Jag känner fusk i luften....


Pretty Pissed Chris

Inga kommentarer: