21 juli 2009

Okej såhär är det..

Idag har jag repat med min kära vän, den sexigaste och gulligaste och den mest kvinnligaste tjejen jag känner, AMANDA!

Har haft djupa diskussioner idag innan dansrepet om livet, och då insåg jag hur lika jag och hon va på sättet att tänka på kärleken. Dels kanske för att vi jobbar med samma "yrke" och jag inser nu hur svårt det verkligen är för folk som råkar va annorlundare än normalt att hitta kärlek.

Vill inte fördjupa helt i diskussionen, utan jag vill helst bara säga att Amanda är så sjukt vacker och så sjuuukt talangfull, och jag är glad av att ha henne i mitt liv. Kram på dig gumman, och en dag ska du se att allt jag har sagt till dig angående om den "speciella kärleken" kommer att slå in.

Lot's of love Chris

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack min kära och underbara Chris.
Jag behövde höra det där och tack för att du alltid ställer upp för mig. Det är få människor som är som ens fallskärmar. Du är en av dem få.

För alltid din vän Amanda

moj sa...

Chris din blev skit snygg...