13 oktober 2009

THE UGLY TRUTH


Igår såg jag filmen "The Ugly Truth" och jag måste bara säga att den filmen är riktigt bra!
Det är en film som jag bara måste rekommendera till alla singlar därute som söker kärlek, men har ritkgit svårt att hitta den..

Jag personligen är en riktig hejjare för att hitta den "riktiga" kärleken! Därför kan jag ärligt talat erkänna att jag tycker om romantiska filmer med bra storyline! Och ännu bättre slut.

Jag älskar filmen eftersom jag kan ärligt talat relatera till hennes problem, vilket är hur svårt det kan vara att hitta riktigt kärlek, när man har den oändliga listan på hur den "riktiga" kärleken ska vara och bete sig. Dessutom är jag en major CONTROL FREAK som rollfiguren i filmen.
Därför får filmen betygen 9 / 10 vilket är riktigt bra poäng. Enda minuset är att filmen inte var LÄNGRE!!!!

Hittills den enda filmen som fick en 10 av mig var filmen "The Notebook" riktig jävla snyftar film. För er som har sett den vet vad jag snackar om. Perfekt början till slut..

Jag tycker faktiskt att det är fint att vänta på den rätta personen framförallt ifall man kan.
Det finns ju så många som stör sig på att de aldrig hittar den riktiga kärleken, men däremot så ligger dom runt som om dom inte vill hitta den riktiga kärleken.
Jag tror ärligt talat att det är svårare att hitta den rätta ifall man letar sig till "lätta" byten. Eftersom man missar de viktiga signalerna från den "rätta" som kanske till och med finns rakt under näsan på en när man dejtar personer som man vet inte ens passar en.
Egentligen är det nästan som så att människor som har varit vänner från början som blir ihop blir de perfekta paren. Mest för att de känner varandra helt utantill. Är det kanske därför man borde ha SNYGGA vänner.. HAHAHA!!
Men i ärlighetens namn så tycker jag att ALDRIG ska sluta längta efter kärleken

Om du har sett filmen, VAD TYCKER DU OM FILMEN? Kommentera gärna!

Love Chris



2 kommentarer:

Victoria sa...

Tycker också filmen var grym! Men jag är ju som du, evig romantiker...och jaa, bra om man är vänner från början innan man blir ihop o bygger upp ngt äkta..fast bästa är väl om man tom ätr arbetskollegor också så man kommer varandra ännu närmre....!:)
Puss

Chris Justice sa...

Jag förundras människor som faktiskt kan stänga ner sina känslor för att kunna slippa smärtan, enligt vissa.