22 oktober 2009

Crazy Theater-Party Day Yesterday!

Igår ringde kära Caroline E till mig för att fråga ifall jag hade lust att gå på en teater föreställning med henne, och med tanke på vädret och allting så passade förfrågan väldigt bra.
Vi såg föreställningen "Abadai" på Judiska Teatern, och den var oväntat nog riktigt bra faktiskt!!!
Framförallt när vi hade druckit vin, och dessutom blev bjudna på exra vin. Började riktigt häftigt faktiskt, man hamnade mitt i centrum för själva skådespelet redan vid ingång. Pjäsen skingrar liv och död och om en liten kyckling.
Pjäsen är kritiker rosad, så gå och se den!!!

Sedan bar det va till East för ännu mera vin. Och lätt påverkad som jag är så kunde jag knappt hålla mig "normal". Så vi drog till Berns vilket var riktigt nice faktiskt, skitbra RnB HipHop Musik, lagom till hur jag kände mig.
Jag hade riktigt kul faktiskt, och det är därför jag älskar att gå ut oplanerat! Det blir bäst!

Inga kommentarer: