03 september 2009

Lugnaste månaden hittills...

Och om jag ska vara ärlig så gillar jag det! När man har varit så upptagen och haft en super hektiskt schema, så känns det mer välkomnande att hösten är på ingång, och allting känns mycket lugnare nu igen..

Däremot var jag ute igår "lill-lördag" först för en drink på söder med vännern Amanda och Johanna, vi hade en massa att prata om med tanke på att vi inte har setts på ett helt år. Sedan gick vi vidare till en fest som var helt okej med tanke på hur yr jag var i huvudet! Dj'n maxade på med en massa hits från 90-talet och det fick mig genast att entra dansgolvet och shaka-loss!
Lyckad mys-chill-fest-kväll med andra ord!

Nu har jag inga som helst planer för de kommande veckorna, Känns bra att börja planera inför hösten och vintern.

/Chris

Inga kommentarer: