07 september 2009

ALKOHOL FÖRGIFTNING



Jag bestämde mig för att gå ut igår söndag, och det visade sig att stället vi drog till hade superbilliga drinkar hela natten, från vanliga 119kr för en redbull vodka, så kostade det enbart 29kr. Omdelbart började mina kompisar köpa drinkar i MASSOR!! Då menar jag massor, hela tiden 3 REDBULL VODKA tillsammans med 3 TEQUILA SHOTS!!! Sådär höll vi på typ 4ggr till våra kroppar helt enkelt blev ALKOHOL FÖRGIFTADE!!!

Om man säger såhär, det enda jag kommer ihåg var när jag kom till stället på bra humör, för att sedan 30min senare inte alls komma ihåg vart jag är eller vad jag gör. Jag tror till och med att folk blev sur på mej eftersom jag var så jävla full och började så sönder glas (som vanligt).
Aldrig i hela mitt liv har jag spytt så mycket i deras toalett heller.. det var rena jävla EXCORCIST moment där huvudet vrids 360grader för att sedan SPY ut grön galla!!

Varför jag skriver detta är för att jag är hela fucking 25år och senast jag blev såhär full måste ha varit väldigt lääääääänge sen. Hade helt enkelt glömt hur kul det är "ibland" att va så hejdlöst full. Jag hade så pass kul att det faktiskt är värt denna BAKSMÄLLA som jag nu har medans jag sitter och skriver ner detta inlägg!

XXX

Inga kommentarer: