21 november 2009

Tillägnad Yhann


Till min kära vän Johan, som nu åker till USA och är borta i hela FEM ÅR!!!
Jag är riktigt lycklig över att ha dig som en nära och pålitlig vän och det här inlägget är inte "farewell" snarare en hyllning för den fina vänskapen som du har bidragit med i alla dessa år.

Jag och alla dina vänner önskar dig all lycka och glädje i USA. Vi vet att du kommer klara det eftersom du är en stark person med ett stort hjärta som lyser igenom ett vackert yttre.

Ifall du saknar oss allt för mycket så är vi bara en knapptryckning bort.

Stort Kram

/Chris

1 kommentar:

N.L.O sa...

Tack så mycket Chris..var nära på få tårar igår när jag läste detta men ja höll mig
Du har verkligen vart en jätte bra vän till mig. Bästa kill kompis jag nånsin haft !! Kommer sakna dig skit mycket !! <3