15 juli 2008

R E V E L A T I O N

Efter en tids vila, så har jag bestämt mig för att satsa allt hårdare på mig själv och mitt liv.
Efter konserten 2007 så blev jag rättare sagt ganska utmattad, eftersom den verkligen tog ordentligt på psyket och kroppen, men nu är jag redo att sätta igång på ALLVAR!

Nu ska jag planera ordentligt med vad jag behöver göra för att lyckas! Att satsa på en karriär inom musik och mediabranschen är definitivt en lång berg-o-dalbana åktur. Man får uppleva uppgångar och nedgångar, men jävlar vilket rus det hela blir i slutändan. För er som känner mig så vet ni att jag både har musiken och dansen i blodet, och det är något jag verkligen har jobbat med i många olika sammanhang, men som jag egentligen aldrig jobbat "tillräckligt" med. Jag har varit ganska lat på sistone, och oftast så är det den emotionella världen som spökar. Därför tänker jag nu ta-mig-fan i kragen och se till att jobba jäävligt hårt.

Till DIG som nu läser detta, har du någonsin tänkt på hur du egentligen vill att ditt liv ska se ut?
vad för vardagssysslor eller jobb du vill hålla på med? den där speciella drömmen som kittlar i magen så fort du tänker på det?
Det är just den känslan som du ska sträva efter, ditt mål och kall livet. Vägen till målet må vara lång, men det är du som bestämmer ifall du skall springa eller gå till målet!


/Chris

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dina fina words of wisdom biatch! Vi kommer komma långt i livet, förhoppningsvis. Annars kan vi ta plan B o tjäna storkovan på gatorna hahahahahahaha!!!!